Ja nie napisalem listu do pana Bartka, tylko na liste.
To moja Netszkapa dodaje staly zwrot przy korzystaniu
z funkcji "Reply", poslugujac sie automatycznie nazwa
nadawcy listu (a tym byl pan Rajwa) i wpisujac zawsze
"XXX wrote".

W moim tekscie nie ma odniesienia do pana Bartka, pytanie
rzucilem retorycznie do tych Listowiczow, ktorzy popieraja
"zgorszenie" zydow widokiem krzyza z perspektywy obozu.

Zatem - z calym odwzajemnionym szacunkiem (ale sie Wersal
zrobil...) - nie przyznaje sie do bledu !

Pozdrawiam

Krzysztof Borowiak

"Andrew M. Sikorski" wrote:

> Pan Borowiak cytujac list Pana Rajwy popelnil blad.
> To nie sa slowa Pana Rajwy, ale przytoczony przez Pana Rajwe cytat slow ks.
> Musiala.
> W oryginale tekstu (R) byl cudzyslow i zdanie wyjasniajace.
> Bardzo szanujac Panskie wypowiedzi, Panie Borowiak, pozwole sobie jednak
> na uwage, ze polemiczne slowa powinny odnosic sie do wypowiedzi ksiedza
> nie czyniac z Pana Rajwy "polakozercy".

> AS

Odpowiedź listem elektroniczym