Pan Borowiak cytujac list Pana Rajwy popelnil blad.
To nie sa slowa Pana Rajwy, ale przytoczony przez Pana Rajwe cytat slow ks.
Musiala.
W oryginale tekstu (R) byl cudzyslow i zdanie wyjasniajace.
Bardzo szanujac Panskie wypowiedzi, Panie Borowiak, pozwole sobie jednak
na uwage, ze polemiczne slowa powinny odnosic sie do wypowiedzi ksiedza
nie czyniac z Pana Rajwy "polakozercy".

AS

Odpowiedź listem elektroniczym