Anna Romanowska:

>  Pewna Irlandka porwala publicznie zdjecie JP II komentujac
> to dosyc zdecydowanie. Czy to rownie Pana oburza, czy nieco
> mniej bo to nie Niemka?
>
> @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
>
> Ale gdy ta Irlandka ( chodzi Tobie o piosenkarke O'Connor, prawda?) =
> ochlonela to kajala sie, ze tak glupio zrobila.
>
> Ania

Gdyby moje CD niszczono publicznie spychaczem na
gasienicach, kajal bym sie ze hej! O'Connor nadal domaga prawa
decydowania kobiet o "swoim brzuchu". I nadal publicznie
przyznaje sie, ile to razy usunela ciaze.
Ale mi Aniu, chodzi o to, ze po glupim numerze O'Connor, nikt nie
powiedzial: "Widzicie Irlandka, oni nie lubia Ojca Swietego".
Niemcom natomiast, nawet katolikom, zarzuca sie zaraz
nienawisc czy pogarde do Polakow i stad rzekomo maja wynikac
te akty nieposluszenstwa wobec Rzymu. Rozmawialem z
katolikami. JP II to dla nich zwierzchnik "ich kosciola", ale oni
oczekuja dialogu a nie rozkazow. Baza niemiecka chce
wspodecydowac o takich kwestiach, jak funkcjonowanie poradni
dla kobiet w ciazy.
Niemcy tak to widza - Polacy inaczej. Niemcy urzadzaja to na
swoj sposob a my po naszemu.

Irek

Odpowiedź listem elektroniczym