Uta Zablocki-Berlin schrieb:

> Marek:
>
> [..]
>
> To sie chyba odnosi do samochodow kradzionych.. (tlum.: przed
> chwila okradziono, a juz w Polsce).
> Czy moze Pan ma jakis pomysl, skad sie wzielo to? Bo ten
> 'powiedzonek' jest dosyc mlody, w przeciwienstwie do 'polnische
> Wirtschaft'.
> A moze Pan mi wytlumaczyc zwrot 'oszwabic'? Czy musze sie
> obrazac, kiedy to uslysze?:-)

> Pozdrowienia
> Uta

Ten powiedzonek ma juz chyba z dziesiec lat, zreszta nie wazne skad sie
wzielo ale troche uwazam nadmiernie i w niedopowiednich sytuacjach jest
uzywany.
Co do oszwabic do sadzac z pani adresu nie musi sie pani obrazac, ja
moze bardziej bo w Szwabii mieszkam :)
--
Marek

Odpowiedź listem elektroniczym