>    Bije sie w piersi za propagowanie alkololizmu (czytaj: wodka
>  z kola). Zaprosic zaprosze, ale trzeba najpierw do Polski
>  przyjechac, do Wroclawia, czy tam do tej Twojej Pierdzielawy*)

>   Andrzej
>
>  *) Pierdzielawa- dolnoslaskie Trojmiasto (Pieszyce, Dzierzoniow,
>     Bielawa).

Latwo sie bic w piersi jak sie ich nie ma. Ja bic nie bede bo mam. Przy
Pierdzielawie od razu przypomnialy mi sie wszystkie wycieczki piesze w
mlodosci choc okreslenia Pierdzielawa nie znalam. Co do alkoholizmu to ja
popieram. Dopoki pilam spirytus rozcienczony wisniowka i wody do zmieszania
co dawalo okolo 70 procent to bylam zeska i zdrowa . Na zachodzie przez te
'drinki' tak zdziadzialam ze juz nawet pic nie moge. Ale jestem przekonana
ze to nie wiek ale brak odpowiednich mieszanek wybuchowych

Pozdrawiam

Sliwka

Odpowiedź listem elektroniczym