Z ta biala rasa na swiecie wcale tak nie jest rozowo jak by sie wszystkim
wydawalo.Pomijajac wszakze na boku te sprawe(bo wymaga podparcia sie
statystyka ONZ-u), mam tylko jedno pytanie z uwaga*:
co jest dokladnie zlego w obronie bialej rasy, skoro przed moimi oczyma
lezy aplikacje do pracy w holetu(piec gwiazdek) i banku(czwarty w Kanadzie,
25 na swiatowym rankingu).
Ta pierwsza wymienia:
are you Asian,
are you Afro-Canadian,
are you First Nation,
are you Metis,
are you other but not white.

Ta druga jest bardziej precyzyjna(?):
"[information]job is being offered with preferences for all visible
minorities, Memebers of the First Nations, Metisis and women."
Nie musze chyba dodawac ze powyzej jest klauzula zapewniajaca ROWNE PRAWA
dla wszystkich starajacych sie. Wymazano jednak dalsza czesc
klauzuli:"based upon merits of education and work(job) expierence".
Uwaga*: prosze sobie darowac ewentualne uwagi o moim rasizmie, ani mnie
grzeja ani ziebia.
I co Ty na to Jacku? -:)))
Czy dalej stoisz przy "glabie"?
W.G.