Bardzo to Panie marku widac w Vancouver-haha,haha,haha.Zapraszam to
pogladamy-:))
W.G.
ps. ciekawi mnie skad Pan ma taka opinie,czyzby w Niemczech robiono znow
przymusowe "czyzszczenia"-;).
Paradoksem natomiast jest, ze jak sie oglada swiat przez rozowe okulary,
albo z perspektywy Der Spiegel, to niewatpliwie tak wyglada

Odpowiedź listem elektroniczym