Oh Panie Jacku, toz przeciez demokracja globalna i prawa dla wszelkich
mniejszosci, a takze i white man dead man, sa pojeciami o zasiegu
swiatowym. Roznica polega tylko na rozprzestrzenianiu sie. Wedlug mnie,
wkrotce pojawia sie napisy:
Tu mowi sie po niemiecku, rosyjsku, a takze i po polsku(daje tylko
przyklad), a i moga sie takze pojawic przeprosiny za jencow tatarskich-;).
W.G.
ps.z naukowego punktu widzenia potrzeba tylko 1% innej krwi, aby przestac
byc bialym. Dla przykladu na okreslenie mulat lub metis nalezy zmieszac sie
odpowiednio w 50% i w 35%.(za JAMA-amerykanski periodyk medyczny, chyba z
1996, po badaniach na temat mieszania ras)

[...]