Witam!
Pan Andrzej Szymoszek napisal:

>     Ach rozumiem. Ze wzgledu na szalenie trudna sytuacje ekonomiczna
>   Niemcow, nalezy im oddac to co ich przodkowie zostawili na
>   polskich Ziemiach Zachodnich. I co tu jeszcze mozna dodac
>   wobec takich rewelacji? Chyba tylko, ze fajnie, ze wypisalem
>   sie z tej paczki.

Przepraszam bardzo panie Andrzeju, ale co ma sytuacja ekonomiczna
do prawa wlasnosci?  Znam takich co nie szanowali i nie szanuja
prawa wlasnosci.  Zazwyczaj byli to komunisci a teraz to sie
chyba nazywa SLD czy inne bractwo socjalistyczne.  Na szczescie
do zadnego z nich nie nalezalem a i Panu radze sie z tej paczki
wypisac, jak juz Pan jest w transie wypisywania sie.

serdecznie,
Konrad Lepecki

--
"Im bardziej chore panstwo, tym wiecej w nim praw."
Tacyt

:  Konrad Łepecki                               :
: [EMAIL PROTECTED]                        :
: Moja witryna zawiera artykuly                 :
: "Pro Fide Rege et Lege" z NCz!                :
: http://members.tripod.com/~tytus/Welcome.html :