Witam!

Autor(ka) nieznany(a) napisal(a):

> wlasnosc

> sprawiedliwosci.
> Pana.

> przeprowadzajac

> Nie sadze aby o to Andrzejowi chodzilo.

A ja sadze ze tak poniewaz p. Andrzej dosc klarownie sie w tym
punkcie wypowiedzial nie zostawiajac zadnego ale.

> Sliwka PRunka

Ze co?

Czy wlasciciel listy moze mi wytlumaczyc dlaczego na liscie
pisza jakies anonimy?

serdecznie,
Konrad Lepecki

--
"Im bardziej chore panstwo, tym wiecej w nim praw."
Tacyt

:  Konrad Łepecki                               :
: [EMAIL PROTECTED]                        :
: Moja witryna zawiera artykuly                 :
: "Pro Fide Rege et Lege" z NCz!                :
: http://members.tripod.com/~tytus/Welcome.html :