At 06:09 PM 10/8/99 +0200, you wrote:

>Oj Andrzeju, czy Ty nie konczyles liceum ? Czy Ty naprawde nie
>wiesz co to jest liberalizm, konserwatyzm itd. ? A moze tylko
>udajesz naiwnego ? ;-)
>
>Ach..., zapomnialam ze edukowali Cie w PRL-u....
>

>Katarzyna

Ojej, ja tez do liceum chodzilam w PRL'u i to jeszcze dawniej niz p.
Andzrzej.
Wtedy jakas taka definicja biegala, czyzby juz nieaktualna?

"Liberalizm, ideologia polityczna oparta na koncepcji indywidualizmu,
priorytetu interesow jednostkowych i wlasnosci prywatnej."

Pozdrowienia Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym