Pan Wojtek Jeglinski pietnuje :

>   Sadze, ze jedyne zdanie, w ktorym odnosi sie pani do autora:
>   nie stanowi dla subskrybentow Poland-L wystarczajacej wskaz-
>   owki co do rzeczywistego autorstwa czytanych slow.

    Wlodzimierz Kalicki wykorzystywal w swoim cyklu artykulow,
    wedlug mojego rozeznania, okolo dziesieciu, o ile nie wiecej
    zrodlowych opracowan roznych autorow. Jesli mamy byc juz
    tak dokladni, to przynajmniej piec, lub szesc trzeba byloby tutaj
    rowniez przytoczyc. Mysle tu glownie o opracowaniach Wojciecha
    Kowalskiego, dotyczacych przede wszystkim spisow polskich
    bibliotek i ksiegozbiorow prywatnych, oraz ich strat w okresie
    wojny. Oprocz Kowalskiego trzeba by wymienic prace Michala
    Spandowskiego, Wladyslawa Stepniaka, Stefana Kieniewicza,
    Jacka Wojciechowskiego, Tadeusza Manteufla, Marka Czechowskiego
    i jeszcze kilku innych osob, ktorych w tej chwili nie pamietam.

    Przyznaje, ze swoj posting oparlam na tym co mialam w danej chwili
    pod reka, czyli na artykule W.Kalickiego - dodam, w formie
    zeskanowanego pliku, obejmujacego tylko fragmenty calosci, ktore
    dodatkowo byly niekompletne i z technicznymi usterkami. Niestety
    nie dysponowalam oryginalem (papierowym) artykulu, zeby przytoczyc
    dokladny jego tytul i date wydania. Postaram sie w przyszlym tygo-
    dniu dotrzec mojego "banku danych" i podac wszystkie inne zrodla.

Izabella