On 19 Apr 00 at 18:20, Uta Zablocki-Berlin wrote:

> Malgoska:
>
> /../
>
> Ach wiesz, a moze to po wodzie echo dobrze niesie?
>
> /../
>
> Pozdrowienia od
> drogiej przyjaciolki

   Brawo, Uta...za wielkodusznosc. Ale to trudno tak zostawic.
 Malgoska, jesli nie przeprosisz Uty, z nami koniec, O.K.?

  (przy okazji, to tez jest jakis element tego, czego sie
 boje, gdy mysle o stylu uprawiania publicznej dyskusji przez
 pewien oboz polityczny na przykladzie jego zwolenniczki.
 To tak wlasnie prosze Panstwa czasem wyglada. Ja wiem,
 ze niektorym bezkompromisowym antykomunistom i Bog wie
 jakim jeszcze anty- na tej liscie cos takiego sie wlasnie podoba.
 Oby jednak ci inni nie dali sie zagryzc, bo szkoda by bylo.
 A ja caly czas utrzymuje, ze taka "niemiecka" Uta to jedno
 z nalepszych, co moglo przytrafic sie tej "polskiej"
 liscie).

 Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym