On Mon, 8 May 2000 09:55:35 +0200, you wrote:

>Bez watpienia ktoras z dwoch powyzszych osob lze, jak pies.
>Zgadnijcie ktora... Ja nie musze zgadywac, bo wiem!
>
>Krzysztof Borowiak

Drogi panie Borowiak, widze, ze pomimo tego co nas dzieli nie zawachal
sie Pan stanac po stronie prawdy. Szkoda tylko, ze uzyl Pan obelzywych
slow wobec pana Tomasza, ktory poprostu pomylil sie. Mam nadzieje, ze
stac Pana na zwrot - _przepraszam panie Tomaszu_.
Przyjacielska uwaga - sloma ktora wystaje Panu z butow i kazdego
zdania panskich Polandelowskich publikacji jest materialem
latwopalnym. Wiec niech sie Pan ogniem nie bawi panie Borowiak.

Greg Chodowiec

Odpowiedź listem elektroniczym