Pan Lukasz Salwinski <[EMAIL PROTECTED]> prosi o objasnienie:
} Witold Owoc <[EMAIL PROTECTED]>:
}
} >Pod wplywem presji otoczenia zlamalem sie.
}
} ... i dalem 'zolta kartke' odpowiedzi, porownujac z innymi wcale nie
} tak ostrej, ale za to odpowiedzi _na swoj wlasny_  email ???
} I ktos ma potem wierzyc, ze to jest bezstronna ocena ???
} wolne zarty...
Moim zdaniem byl to dobry przyklad. Watek sie dopiero
ledwo co zaczal, bez zadnych zaszlosci, wyciagania
kto komu pierwszy i co kiedys powiedzial.
Ponadto nie bylo bezposrednich atakow personalnych, a wiec
i pozniejszych (wy)tlumaczen ze ,,ale on tak lubi'' albo
,,a bo on do mnie sie tak zwraca, wiec i ja do niego
przemawiam tym samym jezykiem''.

} >Mam jeszcze kilka innych kartek w redakcji.
} >Na razie pierwsza. Za jezyk i jatrzace przeinaczanie faktow.
} >
} >] From: Greg Chodowiec <[EMAIL PROTECTED]>
} >] Subject: Re: Niemcy smieja sie w kulak ?
} >] Message-ID: <[EMAIL PROTECTED]>
} >] Date: Tue, 30 May 2000 02:10:17 -0600
} >]