Stary Wiarus twierdzi, ze nie jest na liscie Poland-l.
  Ale napisal do mnie w zwiazku z moim listem, w ktorym
  posluzylem sie jako przykladem sprawa, o ktorej on
  kiedys pisal. Ktos uczynny z naszej Poland-l mogl mu to
  wiec podeslac i ja nie mam do tego ktosia o to
  pretensji, tylko moze niech namowi S.W. do uczestniczenia
  z otwarta przylbica w Polandelu. W kazdym razie:
  napisal, a ja nawet odpowiedz mu wyslalem, na adres
  z ktorego napisal, i moj list do mnie wrocil. Adress fatal
  errors, itp. Bardzo prosze wiec przyjaciol Starego
  Wiarusa o poinformowanie mnie prywatnie, jak
  moge mu przekazac swoja odpowiedz. W przeciwnym
  razie nie bede stawal na uszach, aby czlowiek ten
  przeczytal, co mam mu do powiedzenia.

  Andrzej Szymoszek

Odpowiedź listem elektroniczym