Co pan powie panei januszu????? ....w Koreji Poludniowej jest takie bogactwo??????
Skad zatem bierze sie tylu biednych Koreanczykow ze Seulu w USA...i kazdy tlumaczy mi- ze nie mial 2-4 lata pracy??? W tej chwili mam 6 elektrykow Koreanczykow doskonali fachowcy i pracowici jak mrowki....musze ich nauczyc po polsku da im pan odpowiednie przeszkolenie na temat Korei:-)))))
Jak narzei z tego co mi opowiadaja jest tam tak liberalnie jak w Polsce..jedne ma gejsze drygi niedozywienie z powodu otylosci swoich bossow:-)))

RomanK

From: "Janusz Baczynski" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Prawica: Czytanka dla liberalow
Date: Sun, 24 Aug 2003 21:34:42 +0200

Od: "Marek Lubinski" <[EMAIL PROTECTED]>

> Pan ciagle , z uporem maniaka
> i godnym naprawde lepszej sprawy twierdzi,ze "wolna reka rynku"
> i tego typu pierdoly uratuja gospodarke.

Tak. Jest to dowiedzione teoretycznie i praktycznie.
Dlaczego w Korei Północnej jest bieda a Korea Południowa
opływa w bogactwo? To nie to, że mają inny klimat,
inne warunki klimatyczne czy bogactwa naturalne.
A ludzie byli tacy sami jak się te państwa tworzyły.
To po prostu inne ustroje: tu socjalizm, tam kapitalizm.
Podobna była różnica między NRD i RFN.
Gdyby Polska była podzielona na dwa państwa:
liberalne i socjalistyczne, to liberalne na pewno by
się szybciej rozwijało niż socjalistyczne. Dobrym dowodem
na to że by tak było jest to że wielu Polaków wyjechało do
liberalnych Stanów Zjednoczonych i tam pozakładali firmy które
rozwijają się nawet prężniej niż i tak bardzo przecież sprawne
firmy rodowitych Amerykanów. Nie jest więc tak że
Polacy mają jakieś felerne cechy, że nie umieją
korzystać z możliwości jakie daje wolny rynek w państwie
liberalnym.

Takie są fakty i jako dżentelmen nie zamierzam nad nimi
dyskutować.

> Nie chce przyjac Pan
> do wiadomosci, ze liberalizm i socjalizm sa to dwie zatrute galezie
> wyrosle z tego samego pnia, ze jest trwajacy juz ponad dwiescie
> lat experyment spoleczny, ktorym opleciono ziemie i jesli kapitalizm
> jest lbem tej zmiji to komunizm jest jej ogonem, ale zmija jest
> jedna i, jak twierdzil jeden ze "strasznych braci w wierze", zmija
> ma wylacznie ogon, wiec po co te falszywe przeciwstawienia ???-))))

Socjalizm jest przeciwieństwem liberalizmu.
Socjalizm jest ideą zatrutą złodziejstwem, zawiścią
i nienawiścią na których został zbudowany.
Liberalizm jest ideą szlachetną, służącą dobrze
ludziom indywidualnym i społeczeństwom jako że
został zbudowany na wolności, miłości i sprawiedliwości.

Te porównania do żmiji są całkowicie nietrafne.
Równie dobrze mógłby Pan napisać że liberalizm
jest jak wieloryb, a socjalizm jest za to świstakiem
co zawija w sreberka, a potem przytoczyć co tam
jakiś rabi rzekł był o wielorybach i świstakach a wyciągnął
by Pan z tego wszystkiego równie mądre wnioski jak
z porównania do żmiji i jej ogona.

Pozdrawiam
Janusz Baczyński

_________________________________________________________________ Get MSN 8 and enjoy automatic e-mail virus protection. http://join.msn.com/?page=features/virus