Anda itu betul-betul bangsat Teddy.

Tabiat anda itu betul-betul busuk, nista lagi menjijikkan.

Anda bukannya ikut berusaha seperti anggota CEMB dan AAI untuk membantu Alex
atau ikut mendukung usaha orang di Indonesia buat  menghapuskan undang-undang
biadab yang dipakai buat menjerat Alex Aan itu...

Anda sebaliknya mengajukan pertanyaan absurd lagi busuk, nista serta
menjijikkan seperti dibawah ini.