--- In [EMAIL PROTECTED], "cbjola" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> cu sarg. Ramane de stabilit cine va candida: Codrutza, Toniuc,
Octav,
> Branea, Cheval.... din gasca veche si care din cea noua??

Draga Corneliu,
Eu am iesit (afara vreau sa zic) dupa primul tur :)
Am stabilit totusi recordul pe tara al urr: 1%
Daca le-am luat de la cineva voturile astea, cum s-ar grabi sa zica
oarece circotasi, divina esti si dumneata.
Eu zic totusi ca n-am luat decit ce ni se cuvenea. Mai mult decit
atit, numai virtual :)

Altfel, ma alatur si eu, cu intirziere, felicitarilor colective.
Tuturor celor prezenti si viitori,
Sanatate!

Alexandru

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM