Alex M. wrote:
> Just shut the fuck up.........

Valabil si pentru tine, daca pui problema asa.
> Cit despre cruce,daca intr`adevar este simbolul dreptei credinti a BOR,cu
> riscul eternitatii petrecute in IAD, nu vreau s`o vad in INSTITUTII PUBLICE
> decit insotita de semiluna,de steaua cu 6 colturi evreiasca si de steaua cu
> 5 rasturnata a satanistilor si de ce nu,a zvasticii ?In fond zvastica a
> facut mai putine victime decit crucea care a exterminat civilizatii intregi
> in cele doua Americi..

Zvastica a fost initial doar simbol budist si aia in verde carora am
uitat cum le zice l-au deturnat.

Apoi, daca nu vrei sa vezi un simbol, nu te uita. Sau fa-te ca nu-l
vezi. Sunt sigur ca faci crize daca cineva se apuca si scrie cu un font
in care litera T seamana cu o cruce (cre' ca fonturile gotice au asa
ceva). Dar semnul ala de circulatie care indica rasCRUCE de drumuri? Il
vrei si pe ala modificat pe motiv ca e in forma de cruce?

Crucea n-a facut nimica. Oamenii au facut pretinzand ca fac in numele
crucii ceea ce au facut.
> In democratie,exista separarea puterilor in stat si libertatea de
> exprimare.....
> Cind e ultima oara cind bisericile ortodoxe din orase au oferit ceai
> cald,cafea si ceva mincare cersetorilo,necajitilor sau calatorilor,asa cum
> alte biserici fac ? Sau au ofewrit consiliere familiala,consiliere pentru
> alcoolici,drogati,mame singure?
> Esti o rusine la adresa omeniei,un fanatic si un ipocrit

Well, asta inca n-am vazut-o inca, intr-adevar. Care ziceai ca-s cele
"alte biserici" care fac asta? Ca nu m-am prins din context. Numeste un
cult si o localitate in care o reprezentanta a acestui cult a intreprins
actiunile caritabile de care vorbesti. Daca ma duc la Budapesta si ma
lasa ungurii in curu' gol, pot sa ma duc la o biserica/manastire si sa
cer ajutor (niste haine, mancare si cazare)? Sau tre' sa pun baza in
Ambasada Romaniei? :)