From: protest-ro@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of ARIN
Sent: Sunday, January 21, 2007 12:45 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] Interdictie de a purta cruciulita la scoala

From: Uplink

> Apoi, daca nu vrei sa vezi un simbol, nu te uita. Sau fa-te ca nu-l
vezi. Sunt sigur ca faci crize daca cineva se apuca si scrie cu un font
in care litera T seamana cu o cruce (cre' ca fonturile gotice au asa
ceva). Dar semnul ala de circulatie care indica rasCRUCE de drumuri? Il
vrei si pe ala modificat pe motiv ca e in forma de cruce?

Nu e vorba despre asta: de fapt toata isteria cu "icoanele din scoli" se
refera la "marcarea teritoriului" care se doreste a se realiza (si) prin
invadarea spatiilor destinate copiilor cu simboluri religioase.

De fapt e destul de vizibil ca, dupa ce au pierdut teren incetul cu incetul,
to'arashii securisti de pe vremuri si-au gasit un culcus cald la adapostul
BOR si incearca macar pe aceasta cale sa tina niste minti sub control. Ale
copiilor sunt mai bune, ca-s mai "fragede"!

Nu s-a legat nimeni de "crucea de la margine de drum", scoala insa este un
loc in care niste indivizi exercita "autoritate", asocierea chestii asteia
cu icoane sau cruci are "putere de penetrare" :-p
In plus, copiii sunt OBLIGATI sa mearga la scoala, n-au alternative!

Pe de alta parte, mi se pare exagerata chestia cu interzicerea iconitei
purtata pe piept... dar nu stiu de ce, cazul mi se pare inventat, numele
fetei nu suna cam ciudat? ;)

> Crucea n-a facut nimica. Oamenii au facut pretinzand ca fac in numele
crucii ceea ce au facut.

Corect!

> Well, asta inca n-am vazut-o inca, intr-adevar. Care ziceai ca-s cele
"alte biserici" care fac asta? Ca nu m-am prins din context. Numeste un
cult si o localitate in care o reprezentanta a acestui cult a intreprins
actiunile caritabile de care vorbesti.

In Romania, macar o parte din ele le-au facut catolicii... d.ex. la Oradea
si la Bistrita.
Ortodocsii dau sarmale si fasole pe la marile Sarbatori... de se bate lumea
sa ajunga la ele...:-p

Cu toate astea, sa stii ca exista UNELE manastiri in care oamenii sunt
tratati normal, ca "pelerini" sau "calatori", li se da un adapost si mancare
pt. 3 zile, farasa fie intrebati de nimic! Un astfel de loc este la Timiseni
(Sag).

> Daca ma duc la Budapesta si ma lasa ungurii in curu' gol, pot sa ma duc la
o biserica/manastire si sa cer ajutor (niste haine, mancare si cazare)? Sau
tre' sa pun baza in
Ambasada Romaniei? :)

FEREASCA Sfantu' sa te duci la Ambasada! am fost eu candva in situatia asta
(desi cred ca aceia care mi-au furat actele si banii erau romani sadea) si,
daca nu gaseam niste unguri omenosi, puteam linistita sa crap pe trotuarul
din fata Consulatului (asta e treaba de Consulat, nu de Ambasada)!!!

www.arin.ro

 <http://www.incredimail.com/index.asp?id=809&lang=9>