Puiu wrote:

>  Vorbim despre insemnele religioase in scoli?!...Evident ca aceia care adera
> la comunitati religioase protestante au un comportament mai corect,o
> motivatie in plus;
Mie mi s-a parut ca se comporta de parca ar fi tras ceva pe nas :)
Altfel, nu am obiectii (inca?)
> este esenta protestului lor fata de biserica ortodoxa,
> fata de modul in care este (des)considerata relatia cu Dumnezeu, fata de
> popi, etc...Daca ne intoarcem,putin,la marxism, vom realiza ca revolutia,
> negarea, sunt esenta progresului...
Mai stiu eu pe unu' care s-a revoltat, daca tot suntem la capitolul
religie. Ia ghici cine-i. Niste indicii: se considera c-ar avea coarne,
coada, cica e negru si paros si baga oamenii rai in cazanul cu smoala :)
Pe principiul descris de tine, pe ala negru si urat ar trebui sa-l
urmam, ca s-a revoltat, si revolta = progres, nu? Am progresat de ne-am
spart in urma revolutiilor care au adus dupa ele indoctrinare fortata si
indobitocire in masa.
> Si ca sa nu tragem concluzii pripite din povestirea ta, iti spun si eu una:
> in 1988(oh,tempora!) eram cu  sotia undeva in lunca Dunarii; la autostop..
> Ne-a luat o duba de muncitori forestieri, ardeleni simpli, pauperi (ca si
> noi)...In Craiova am coborat si, dupa ce a plecat "dubita" am realizat ca
> geanta sotiei mele a ramas in masina...Actele ei si toata averea noastra de
> 4-500 de lei...Toata ziua am alergat dupa ei, cu un taxi care nu ne-a luat
> decat vreo 50 de lei...Seara ne-am intalnit cu ei in gara din Craiova si
> ne-au inapoiat geanta;anuntasera militia...etc!

Da' cica sunt si in Romania contemporana oameni dintr-astia, asa zice
Vis Urat: http://visurat.ablog.ro/2006-12-01/etica-rom-neasc.html

Iar in materie de etica, se prefera sa nu se ajunga la asa ceva, pentru
ca e o decizie grea, sa recunoastem.