Gustere,

Zau ca trebuie sa dai o tura prin Istorie.
Ca sa te lamuresti ca exista boli profesionale si la conducatori.
Printre ele, pe langa delirum tremens, la loc de cinste sta "moartea prematura".

  From: Gushterul LAIR
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, October 12, 2010 3:05 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra !

  A reusit?:) Stiam ca a murit impuscat... Nu stiu daca e interesant sa detii
ordinea mondiala doar ca sa mori prematur... Poti sa o iei ca dovada a ceea ce
spuneam, cat de stapan pe situatie crezi ca esti, tot se gaseste unul sa iti
dea in cap sa fie el mai cu ciucure si sa isi faca Noua ordine a noii ordini
mondiale:p

  Gushterul