Multumesc,

Alvin Lee e de suflet, seara de vara si vin rosu.
Contraindicat iarna, la focul sobei, si tuica fiarta. :)

  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, June 08, 2011 10:14 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

  haideti sa va fac un cadou, pun pariu ca n-o sa va displaca ;)

  http://www.youtube.com/watch?v=ijHA2BAguXI&feature=share

  Codruta

    From: Arhitectura

    :))))

    1. Prieteniile intre linjinieri de condensatoare si arhitecti sunt excluse.
    2. Cum pot fi eu prieten cu un decrepit ramolit, care injura pe toata
lumea, ca sa se iluzioneze ca il mai baga cineva in seama ?
    3. Tragand linia, trebuie sa recunoasteti ca eu am principii, argumente si
expozeuri macar amuzante, in timp ce spasmodicul doar bascalie de 2 bani si
injuraturi in discurs.
    4. Convin ca nu puteti fi de acord cu toate minunile debitate de mine, dar
macar va obliga la un minim efort intelectual, ca sa le combateti. :)

    Asa ca va urez sanatate, bucurii si sa va felicit Eu cu ocazia implinirii
varstei de 60 de ani.
    Ca de maine merg pe 61 ! :)))