Probabil trebuie sa il moderezi ca un semn de atantie si ca sa simta ca il citeste si pe el cineva . Altfel, saracu' Bulache arhitecturica se poate deprima si nu vrea nimeni asta , nu?
Dan G
On 6/8/2011 12:12 AM, ARIN wrote:

De acord cu 3 si 4 (la restul nu ma bag) dar nu-s relevante  ;)
Intra numa' bine in "scenariu" - n-ati auzit de metoda "politistul bun vs. politistul rau"? UPS! Sunteti Geaman! Ma scoateti dintr-o maaaaare dilema, in legatura cu care nu apucasem sa comentez >:)
La multi ani,
Codruta
p.s. Daca as avea timp, v-as dezmodera, drept "cadou" de ziua Dvs. - dar am s-o fac, probabil, la intoarcere ;)

    *From:* Arhitectura <mailto:d...@dsclex.ro>

    :))))
    1. Prieteniile intre linjinieri de condensatoare si arhitecti sunt
    excluse.
    2. Cum pot fi eu prieten cu un decrepit ramolit, care injura pe
    toata lumea, ca sa se iluzioneze ca il mai baga cineva in seama ?
    3. Tragand linia, trebuie sa recunoasteti ca eu am principii,
    argumente si expozeuri macar amuzante, in timp ce spasmodicul doar
    bascalie de 2 bani si injuraturi in discurs.
    4. Convin ca nu puteti fi de acord cu toate minunile debitate de
    mine, dar macar va obliga la un minim efort intelectual, ca sa le
    combateti. :)
    Asa ca va urez sanatate, bucurii si sa va felicit Eu cu ocazia
    implinirii varstei de 60 de ani.
    Ca de maine merg pe 61 ! :)))
    www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>