Hahaha! Pretini? Cu unu' ca el? Chiar asa de rau as fi fost in Romania?
Dan G
On 6/7/2011 1:55 AM, Codruta N wrote:

Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt prirteni (sau colegi f. buni) si ca v-ati inteles sa va prefaceti ca va certati pe liste, ca sa fie toata lumea multumita, ca sa existe impresia de "independenta" si "libertate", ca sa nu mai fie lumea atenta si ca sa... incurajati unele discutii... samd... ;))
Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)
Codruta

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>

    Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
    Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai
    facut , macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
    Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca
    faceai pe barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura?
    Maturai culoarele, cumva?
    Dan G