Scuze se gasesc mereu. E  ploaie, e soare, e vint, e senin, e innorat, e
dumunica, sau e iunie, iulie,  etc. Scuze!   Nu va plingeti de codul
muncii, aveti ce v-ati dorit. Asa cum am scris, vine iar  perioada de
alegeri, deci trebuie bani care pot sa vina de la RMGC cum au venit  si
2009 pentru campania aia jegoasa a lui Basescu.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> Multumesc pentu o cerere clar formulata si pe deplin fezabila!
>
> doar ca nu acum
>
> desigur, raman in plan excursia la Straulesti si Domnesti
>
> daca mai astept putin, o sa fie metrou pina acolo ...
>
> abia acum revin pe Net, a fost treaba la servici
>
> nu ca s-a terminat acum, unii colegi sunt si acum la fabrica, dar
oricum este sambata

> avem echipamente si in Hong-Kong sau Australia, asa ca programul de
lucru nu este doar de la 9 la 18!

> iar in trafic se pierd usor doua ore jumate pe zi, cu tot pasajul
Basarab

> iar patronul nu ma intreba daca am discutat cu un pedeserist, ci daca
merg echipamentele!

> cu noul Cod al Muncii nici nu mai exista notiunea “ma da
afara”, ci doar ca nu mai reinoieste contractul la fiecare doua
ore ...

> apopo de Rosia Montana:
>
> - am vazut titlu in presa “societatea civila se mobilizeaza
pentru Rosia Montana!”

> de fapt, mobilizarea era PENTRU cianuri, o “societate
civila” se pregateste sa sustina proiectul RMGC!

> - in Peru, oamnii reactioneaza atunci cand se fac mine poluate in
localitatea lor, chiar daca este vorba de cupru, nu de aur, si nu risca
sa beneficieze de “cel mai mare lac de cianuri din
Europa”, ca noi ..

> Cristian, pupincurist ordinar, latrau, lungau de cacadele si ce mai
vreti Dvs.

verifica exactitatea si corectitudinea.
> Sa vedem mortii din 13-15 iunie 1990.

Raspunde prin e-mail lui