Sigur, mai sunt urme de aur in minele din Colorado, chestiunea este ca nu
este economic sa fie explorate, Aici nu prea au sanse sa incerce ceva cu
cianuri ca acolo, pentru ca protectia mediului este destul de serioasa.
Bineinteles, cand ne ducem pe la Cripple Creek si coboram sa vizitam mina
Molly Kathleen  la vreo 300m sub pamant, ne da la plecare voie sa luam si
noi pietre cu minereu de aur, dar asta nu ne prea face bogati.
In principiu, chestia asta cu exploatarea cu cianuri in mijlocul Romaniei
este posibila probabil doar in Romania unde este o furie de distrugere
incredibila. In privinta profitului, este posibil probabil in  conditiile in
care se neglijeaza toate cheltuielile de protectie a mediului, care in
general sunt foarte scumpe.
Dan G

Raspunde prin e-mail lui