> [...]
>

> Non esquezamos que en inglés existen as dúas. Mentres o castelán tende a
> xuntar ambos sentidos en "ruta" en portugués téndese a xuntar en "camiño". O
> que indica
> a) que normalmente é indiferente distinguir xa que o contexto (sistema de
> ficheiros/comunicación de datos) é o que aclara o significado
> b) que ambos idiomas buscan unha palabra xenérica e metafórica.
>
> O francés tamén di case sempre "chemin" (path)  pero conserva "route" para
> cando o necesita. Eu votaría por esta opción.
>
> Respecto do consenso, pensei que estes datos obedecían á realidade:

Como ben podes ver todo está "en discusión". Eu concordo en manter as
dúas traducións, e se o resto da xente está de acordo só queda
discutir en que caso se aplica cada tradución. A miña idea é usar
"ruta" para os casos normais de "path" e usar "camiño" para o ámbito
das imaxes vectoriais.

> O que se deriva desta interpretación é que "encamiñador" para router non me
> parece moi adecuado e prefiro claramente "enrutador"

Un "encamiñador" encamiña, é dicir, dirixe cara un sitio. Existe en
galego iso de "enrutar"?

Vou traballar que xa perdín tempo dabondo.