2011/6/4 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>:

> En Ubuntu 10.04, instalado desde as fontes non fai nada diso, se ben e certo
> que hai que revisar a tradución para axeitala aos últimos acordos
> é hai un par de cadeas cunha tradución estraña
> P_revious Placeable → A_nterior intraducíbel
>
> e así varias con Placeable → intraducíbel

Foi unha escolla, longamente discutida que pretende comunicar de que
se trata. Foi un problema para todos os demais idiomas tamén xa que se
trata dun concepto propio. (en cast. "colocables")

Placeable > Intraducíbel

Trátase de elementos da tradución que se marcan automaticamente (e
personalizadamente) para traspasalos da cade de orixe á cade de termo,
co fin de evitar erros e esquecementos
    Numbers
    Acronyms
    XML