olá:

a ver se á terceira vai a vencida ;)))))))

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@futura.interbook.net>

GzLiNuX - Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]
GLUG - Grupo de Usuari@s Galeg@s de Linux [http://www.glug.es]
k0me & C what GNU can do 4 U!! [http://www.gnu.org]
--- Begin Message ---
olá:

a ver ... alguén contesta a isto?

aburinho!!

[...]

para ir rematando antes de pasar a discutir sobre o proxecto en serio
(na lista que está por crear), creo que falta decidir quen vai estar
(grupos) e cantos de cada ou o que sexa.

eu apunto estes grupos/xente que se terían que convidar a entrar desde
xa mesmo:

1- vós (GPUL-traducción)
2- nós (GzLiNuX)
3- Proxecto Brétema: proxecto do GLUG no cal estou, e que tratamos de
facer unha minidistribución (uns 2 discos) completamente en galego.
4- o GLUG, máis que polo que fai en galego agora por futuros proxectos
que poida ter, tales como este Brétema; e por ser un grupo galego.
5- o GPUL (polo mesmo que o GLUG)? desto saberedes mellor vós.
6- Ramón Flores (o da GPL en reintegrado) que traduciu boa parte das
páxinas de GNU e tamén algo de soft.
7- quizais outros grupos que eu descoñeza e persoas que vaian "por
libre" como Ramón Flores.

eu en canto ao número propoño un mínimo de unha por grupo e sen máximo,
e que incluso xente non vencellada a nada disto se poida unir libremente
á lista.

agora tócavos a vós  ... ;)

aburinho!!