olá:

Rubén wrote:

> Manuel A. Fernandez Montecelo escribíanos o 25 de Dec de 1999:

que nooooooooooooooooooon, que esa lista é para decidir o que imos facer
... non será a definitiva ...

> [...]
> teñan as demais... E respecto da páxina web, o mesmo, cóllese unha que xa
> haxa, pónselle un index.html de nivel superior por encima con enlaces a
> tódolos grupos e fora, para que imos andar creando 5000 páxinas web
> diferentes se xa hay algunhas creadas que teñen sitio para poñer ese
> index.html por encima?
>
>         Perdon polo ladrillo, pero espero que sirva para algo, porque
> andamos a falar sobre cousas que non teñen (para min) moito senso, e unha
> parvada reservar mais recursos se os que temos agora chegan para o que se

pois é o que digo eu: estas cousas discutilas nunha lista aparte para
non marear aos que non lles interese, e porque non se sabe canto tráfico
vai ter, así que igual nos liamos en cousas que non lle interesan a
algunha xente desta ou doutras listas.

pensei que isto xa estaba claro ... pero se de todos os xeitos
preferides usar esta, por min perfecto ... pero a poder ser que sexa
pronto porque xa me empeza a afumear a cabeça ;))

>         E isto para qué fai falla? :-m É como eu penso unha mera cuestión
> estética? :)

si (repito, todas estas opinións foron especulacións).

> [...]
>         Non penso eu que ninguen vaia apender:
>
>         gpul-traducc...@legal.izacion.org
>         gzli...@legal.izacion.org
>         w...@legal.izacion.org
>         e...@legal.izacion.org
>
>         O que faran será meter un bookmark á paxina principal:
>
>         vai.ti.saber.donde/por/ahi/perdido/nalgures/index.html
>
>         E logo usarán o bookmark :)

>         A ver, resumo, non me parece mal ter unha lista de correo a parte, é
> incómodo, porque hai que andar no .procmailrc :-), pero vale, farda moito.
>         O do dominio igual, farda, pero non sei se é realmente necesario.

(ui! da pataditas! este niño va a ser futbolista ...) XDDDDDDD. non
volverá a facer falla que diga que era todo pura especulación non? XDDD.
e si, son antollos (agás o de saturar unha lista de correos con cousas
que quizais non interesen á xente -como xa estamos a facer, por outra
banda-).

>  /_) \/ / /  email: mailto:r...@mundivia.es
> / \  / (_/   www  : http://programacion.mundivia.es/ryu
> [ GGL developer ] & [ IRCore developer ] & [ GPUL member ]

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@futura.interbook.net>

GzLiNuX - Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]
GLUG - Grupo de Usuari@s Galeg@s de Linux [http://www.glug.es]