> a ver ... preséntome: son membro do grupo GzLiNuX, e actualmente estou
> na lista de GPUL-traducción para tentar colaborar entre nós, etc ...
> igual xa estás algo enterado desto ...

Sí, tranquilo, se inda que non escribo, estou suscrito á lista dende que a
creamos, así que inda que moitas veces leo daquel xeito (coa D que diría
Tarrío) pois mais ou menos me entero do que pasa ;-)

> o caso, como mencionaches o da documentación ... non che importará mande
> esta mensaxe tamén ao noso grupo non? ou se queres falo eu directamente
> con eles ...

Nada, tranquilo, podesllo pasar sen problemas, os que se apunten a
traducir que me manden unha proposta, é dicir, igual que os demais, iso
si, combiña que estiveran suscritos á lista tamén, para que se enterasen
dos posibles avisos, comentarios, ...

> é dicir: a ver se me podes dar un pouco máis de información neste
> sentido ...

Pois polo dagora pouco máis podo dicir, simplemente que lles pedín esta
tarde unha lista ós de conectiva, a ver cando ma mandan :-)

De todolos xeitos se tes algunha pregunta concreta, faina, igual se me
olvidou contar algo :-?

Saudos!

Manty/BestiaTester -> http://www.mantianito.ddns.org