Jesus Bravo Alvarez escribió:

>         Ãnimo. :-DDD

>         ¿De que versión colleche-lo ficheiro .pot?  Se queres mándoche o
> .pot da última actualización do CVS...

:-?, non sei que versión, eu mirei polas paxinas do proxecto GPUL-traducción e
baixei o que atopei.
Asi que case mellor que mo mandes, gracias.
Ainda que xa non sei que facer, como xa o traduceu Ramon Flores, ainda que eu
cando vin as imaxes pensei que estaba en portugues.
Seguramente o traducirei a oficial dende cero pero se podo conseguir o gimp.pot
da traduccion de Ramon xa poderia facer como fixeches ti co xfce (¿sabedes onde
podo conseguilo?)

>         Esta eu penso que é esencial... ;-)

>         En verdade, mirando que vai ser imposible chegar a un consenso con
> isto, penso que será mellor que cada quen escolla o que queira, teremos que
> facernos a usar programas que usen as tres palabras (agora mesmo xa os hai,
> así que...)

Eu xa non opino máis, despois de un arduo traballo de campo descubrin que na
miña aldea xa se usaba a mediados do seculo pasado (estamos no XX)o termo
ventana.  :-(((    :-???   :-O