> por certo ... cando son as conferencias estas(día-hora)? é que eu teño
> un pequeno conflicto nesas datas ... e se vou é polas charlas ... :DDD

Pois a de Riel que está programada é para o Sábado pola tarde ás 16:00, a
de Barahona sobre o softwqre Libre é o Domingo ás 13:00 e probablemente de
outra sobre barrapunto ás 16:00, sobre as outras de Rik, alomenos outra...
ainda non teñen hora, así que ven en canto poidas, e sobor de todo...
apuntate xa, que despois non hai plazas.

> si que é dificil, pero ... hai que facelo non? xDDDD

Pois veña, que alguén vaia comezando!

> eu por min, que nos paguen donando un servidor, se é que o podedes
> conectar á rede aí onde está esta lista e tal.

Buf, creo que iso é moi dificil, nos temos unha máquina propia, polo de
agora un 486, e está conectado en rede local, pero o de servir dende él ou
sair dende él en plan enmascarado... non che é posible, na nosa facultade
sonche moi cabezotas con todo isto e levan o reglamento a raxatabla. De
todas formas tería que estar de acordo a xente, e eu... nono creo,
traballar baixo contrato polo ben común... como que non che me soa nesta
sociedade, por outra parte se agora van e entran ó trapo e din que si...
seguro que se pode falar con algúnha isp de galicia para que nos albergara
a máquina e nos dise unha IP e tal :-)

Saudos!

Manty/BestiaTester -> http://www.mantianito.ddns.org