Santiago Garcia Mantinan wrote:

> Eu diciao de cara, seguro que hai xente por aquí que coñece algún
> verdadeiro proveedor de internet, refirome ós que teñen conexión a
> internet nos seus locais, e que se nos poñemos a máquina... podería ser
> que nola deixasen conectar :-???

hmmm, eu non coñezo a ninguén de ISPs(creo) pero si coñezo aos do ciber
cfutura.com(como non xDDDD).

vantaxes:
 - podo mangonear eu directamente cando queira, só teño que achegarme a
lugo(10 km) ou dicirlle ao "xefe" (xeron) que lle dea retoques cando
faga falla.

 - ten firewall. funciona co enmascaramento de ip.

 - así eu podería conctarme con linux cando vou ao ciber xDDDDDD.

problemas:
 - é un ciber.

 - creo que ten agora só dúas liñas rdsi, 1 para irc e outra para o
resto. probade a ver as páxinas de gzlinux ás 6 da tarde xDDD. aínda
así, tampouco vou dicir que a conexión sexa penosa, eu creo que é culpa
de infobirria, porque cando a rede está pouco sobrecargada vai como un
tiro. os accesos ás páxinas de socios non son tan numerosas como
xoom.com nin moito menos xDDD.

 - é algo "quisquilloso", háme custar convencelo. ademáis, non lle gusta
moito que teñamos accesos ás máquinas, o outro día quitounos o acceso
por telnet :((. en caso de que nos deixe igual só me deixa ter acceso a
min, o cal non é moi boa solución.

 - por ser algo "quisquilloso", tamén porá problemas por que lle
chupemos o 0,2% de ancho de banda. neste caso igual habería que facerlle
algunha concesión de boa vontade, p.ex. que ademáis de todo o do legal
fora o servidor de correo, de quake2 ou o almacén de mp3.

alternativas, pola miña parte:
 - falar cos do GLUG(eu, p.ex.), pero non vos levades moi ben nom? };)))

 - os de galego21?

 - quizais coñezo a alguén máis, pero agora non me dou conta, e serían
opcións de "último recurso".

> Saudos!
>
> Manty/BestiaTester -> http://www.mantianito.ddns.org

aburinho!!