On Sun, Mar 05, 2000 at 12:27:10AM +0100, Rodrigo Stulzer Lopes wrote:

> Vou escrever em português, será que todo mundo consegue me entender?

Supoño que moito problema non haberá ;-)

> Gostaria de saber o interesse de vocês em trabalhar neste projeto!

Ben, creo que eu xa che teño dito todo o que penso de esto, en fin, vouno
repetir a ver se así se anima a xente :-) o proxecto evidentemente ten
moito interese para toda a comunidade informática galega, e mais se cabe
para a linuxeira. En concreto eu non teño moito tempo, polo que non me vou a
comprometer en nada, sen embargo sí que farei algunha traducción que me
pareza interesante, eso si, como non hai compromiso pola miña parte, a cousa
será sen reclamar nada a cambio, dende logo.

En canto á outra xente... en fin, a ver se se animan e cho din eles
persoalmente, que haber por aquí hai de todo :-)

> Grande abraço para todos!

Outro para ti ;-)

Saudiños!