On Wed, 1 Mar 2000, Santiago Garcia Mantinan wrote:
> A ver, ó parecer estanos a ler Rodrigo, de conectiva, ainda que non di nen
> pio aparece como suscritor da lista, así que os que teñades algo que
> preguntar, digo eu que poderedes preguntalo, se tarda un chisco en
> respostar non vos preocupedes, supoño que se deberá a que andará moi
> liado, e en todo caso, sempre se lle pode avisar por correo directo para
> que resposte.

Manty e colegas da lista.

Vou escrever em português, será que todo mundo consegue me entender?

Já conversei anteriormente com o Manty sobre a localização do Conectiva
Linux para o galego.

Achamos isto interessante pois pretendemos disponibilizar um produto que
seja 100% (ou o máximo possível) em galego. Tanto o sistema em sí quanto
os manuais impressos.

Gostaria de saber o interesse de vocês em trabalhar neste projeto!

Grande abraço para todos!

rodrigo
http://www.RevistaDoLinux.com.br

"Los hermanos sean unidos
Porque esa es la ley primera;
Tengan union verdadera
En cualquier tiempo que sea,
Porque, si entre ellos pelean
Los devoran los de ajuera" (Martin Fierro)