Jesus Bravo Alvarez wrote:

> Mon, Mar 27, 2000 at 06:57:05PM +0200, Jacobo Tarrio escribiu:

>         É certo, tamén o falaramos Manuel e máis eu...

pois si, xa estabamos pensando en facer un programa cutre para que nos
aceptaran (en coña claro), pero non fai falla xDDDDDDDD.

>         E din que non hai problema se queres poñer algo que non sexa
> software. 8-)))
>
>         Eu voto por isto xa. :-D

eu non o teño claro de todo ... non sei por qué pero non acaba de gustar
(non o podo explicar). claro que sendo obxectivos, é o mellor que temos
ata o momento ... :)))

>      _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
>    _|  |_| _|  |_|  http://De.nuevo.en/~obras

aburinho!!