"Francisco X. Vázquez" wrote:

> Eu creo que comprendo a Creque, creo que lle gostaria que ficara todo na
> casa. Hai
> que entendelo, o rapaz é "do pais". Se erro xa mo diras, e Creque.

non sei, xa dixen que non o podía explicar moi ben pero quizais sexa
iso. pero non por ser do país (creo). como digo, non sei moi ben por que
é; quizais por estar "lonxe". se hai algún problema (=incendio,p.ex.) e
perden todo? e se pechan o chisme? e se deixa de estar dispoñible o
correo, p.ex.? se ocorre o mesmo pero temos o servidor en ...
¿portozás?, pois incluso podemos ir alí ou pegar un telefonazo. non sei
se me explico ...

se está en GPUL por exemplo, está directamente controlado por nós; se
está en galego21 pois case case; pero SF ...

tamén teño un caso parecido cun proxecto da UNED, a ver se dou
conseguido poder telo no servidor da escola ...

> A min pasame un pouco eso, pero creo que esta é a mellor opción e por tanto
> voto
> por iso.

co de "claro que sendo obxectivos, é o mellor que temos ata o momento
... :)))"; referíame a que se GPUL non ten definitivamente as IPs
dinámicas e non vai adiante o de galego21 (o de ter contratados
servicios é importante para temas como CVS); que non nos rompamos a
cabeza e que nos decantemos por SF.

> Deica outra.

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>