O Mon 27 Mar 2000 22:27:53 +0200, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Os arquivos das listas na web si que os uso eu. :-)

 Xa, pero non son eses os foros de discusión :-)

>       Eeeeeei, iso si que non o sabía eu!!!

 Pois si; mércase, por exemplo, linuxengalegomandacarallo.com, pídeselles
que se encarguen de respostar a el no noso nome, e todos eses nomes
*.legal.sourceforge.net pasan a ser *.linuxengalegomandacarallo.com :-)

>  Precisamente non nos gustaba por aquilo de ter "source" no nome do
> dominio, queda un pouco parvo para un proxecto de traducción. :-D

 Home, pódese dicir que traducimo-lo código fonte dos programas e dos
documentos :-DDDD

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)

The views of this writer are not the ones of GPUL or the University of Corunna