>       Eu dicíao por terdes a vosa propia máquina que a poidesedes
> administrar ó voso gusto... P.ex o PHP3, ou postgresql/mysql, etc... e sen
> caralladas coma "gpul-nomedelista@ceu"

Iso foi o que lle pregunteis a Fer, un dos administradores de ceu, e dixo
que non debería haber problema por facer a lista que sexa sin o gpul diante,
que había que falalo cos que levan a comisión de extensión universitaria
(CEU) pero que non deberia haber problema.

>       O servidor web sería interesante que tivese PHP3 polo menos.  Sería
> para aproveitalo ó 10%, pero iso aforra unha chea de tempo a actualiza-las
> páxinas...

Home, aberia que consultalo, pero seguro que algunha solucion hai, a min
ocorrenseme unhas cantas ;-)

Saudos!
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.i.am