Roberto Suarez Soto wrote:

> El día 11/Jul/2000, Rubén escribía:

>         E logo aparece o señor Christopher (o fillo de J.R.R.) e denúncianos
> por usar material con Copyright sen o seu permiso :-)
>
>         Eu creo que deberiamos ser orixinales neste tema. Paréceme ben que o
> logo se "inspire" nalgunha cousa de Tolkien, pero collelo literalmente de aí
> non me parece moi correcto.

suscribo os dous anteriores ...

o de inspirarse non está de máis, sobre todo porque vexo difícil que se
atope o que se comenta a continuación.

>         O que se me ocorre é que ... ¿alguen ten por aí un libro de mitoloxía
> galega? Digo por iso de saber cómo é un "Galaicus Trasnus" :-)

dubido que alguén se puxese a dibuxar un "trasnus galaicus" que nos
sirva, por iso dicía o de "así que podería ser un trasno en acción ou
algo que lembrara un trasno", que en todo caso é máis facil de atopar e
crear (facede unha analoxía con GNOME).

claro que agora mesmo tanpouco se me ocorre nada, quitando a trasnada de
win98 na presentación, pero iso é de moi mal gusto X)))))

realmente creo que a dificultade está en atopar iso, porque nese mundo
máxico "galaiucus" non hai o típico da variña máxica das fadas de
Disney, a vasoira das meigas yankees, ...

>      Roberto Suarez Soto      ·          If it doesn't work, force it.
>        ask...@gpul.org        ·    If it breaks, it needed replacing anyway.
>   Corgo/Lugo/Galicia/Spain    ·

aburinho!!