Ola

Te=F1o o libro de mitoloxia, pero non a man, de todolos xeitos estou=20
dacordo en que =E9 moi dificil debuxar un trasno. O ilustrador do libro=20
optou pola tradici=F3n anglosaxona (home de pequeno tama=F1o, con cara de=
=20
"sinvergonza" orellas puntiagudas, unha carapucha longa, etc.)=20
Personalmente creo que non =E9 o mais axeitado para os nosos trasnos :-(

A soluci=F3n que se me ocurre =E9 buscar outro ilustrador, mais acorde co=
=20
pa=EDs, ou, quizais mellor, en vez de debuxar un trasno debuxar o resultado=
=20
das suas acci=F3ns, =A1unha trasnada!. (cambiar a orde das teclas a un=20
teclado, por exemplo)
O problema =E9 pensar nunha trasnada que sexa facil de debuxar e adecuada=
=20
para un logo.

Saudos

Xaqu=EDn