O Luns 21 de Xuño de 2004 ás 00:51, Alberto dicía:

>       qual é o galego "médio"? o de es_ES ou o de gl_ES? :(

        Referíame ao usuario de Linux en galego (contando os que usan
gl_ES, e excluíndo os de pt_PT). Evidentemente non metía os de es_ES para
facer a media, porque entón o resultado sería para rir...

>       Concordo no 1º caso; agora, no 2º eu penso que muitos até
>prefeririam "carpeta".

        Pode ser, pero todo é cuestión de tempo... Non sei se sabes que
a recente tradución de Windows XP a galego usa... cartafol!, si, premio!
(por certo, falarei un día destes sobre as escollas de vocabulario do
Windows XP, pero antes teño que facer outras cousas)

>       Boa escolha :)

        E son dos que usa hjkl, nada de frechiñas de cursores de merda :P

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez