Em Quarta 24/05/2006 às 13:11, Xabier Villar dizia...

[ Antes de nada: levo um mundo de tempo sem ler esta lista e acabo de
ver agora todo o mail que tinha pendente. Só queria fazer um pequeno
comentário ]

> Eu teño interés en probalo... ¿Poderias escribir un mini-tutorial
> de como realizas a traducción? Porque polo que teño visto o por2gal
> tentaría traducir todo o arquivo, e hai cadeas que non están en
> portugués. Igual resulta interesante traballar un pouco máis o
> script para poder aplicalo directamente ós arquivos *.po

Existe um por2gal para ficheiros .po, leva tempo na web
http://por2gal.elpiso.org

Está feito em 2 minutos e tal porque no seu momento não tivem tempo
para mais. De todos modos provara-o em vários ficheiros e parece que
mais ou menos funcionava.

Por suposto todo o mundo é livre de modificá-lo e melhorá-lo... ;-)

Berto