Ola de novo,
vexo tantas veces o de "prema Opcións" en vez de "prema en Opcións" e
cousas semellantes, que non sei se serei eu o que vaia ó revés.
Confirmádeme se as dúas son correctas ou se unha o é a outra non.
Seríame de moita axuda porque estou revisando a tradución da axuda e
tres de cada catro cousas que atopo están relacionadas con isto.
Moitas gracias por adiantado.

On 8/8/06, Jacobo Tarrio <jtar...@trasno.net> wrote:
El martes,  8 de agosto de 2006 a las 14:55:40 +0200, Leandro Regueiro escribía:

> Referencia dos menús -> Ferramentas -> Consola de JavaScript = en
> "formularios dinamicamente" fáltalle o til a "dinamicamente"

 Leva en castelán, pero en galego non (considérase que a sílaba tónica é
"men", polo que é palabra grave rematada en vogal, ou vocal, ou como as
chamen este ano, e non se acentúa).

--
   Jacobo Tarrío     |     http://jacobo.tarrio.org/