2008/7/27 mvillarino <mvillar...@gmail.com>

> O Sábado 26 Xullo 2008 17:40, Adrián Chaves escribiu:
> É linguaxe de programación LOGO.

> Dubidoso: antes que de informática estamos a falar de pícaros de primaria
> (aínda que polo que falo con adolescentes, semella que o i.q. da especie se
> quedase conxelado a iso dos 13 anos)

> Vou deixalo como está

> Uns exemplos tomados da documentación:
> for $x = 1 to 10 step 2 { ... }
>
> quédame
> desde $x = 1 até 10 en_pasos_de 2 { ... }

Esa sintaxe é como a de basic [se non recordo mal]. E creo que ben pode
traducirse [en pseudocódigo] como "para $x=1 ata 10 paso 2" [é decir: para
(valor inicial, ata valor final, incremento).

> Agora vai a resposta a Rudi:

> simples.

> Un exemplo tomado da documentación (si, tiven que porme con ela para dar
> feito
> algo consistente):
> $a = 1\n
> $b = 5\n
> se non (($a &lt; 10) e ($b == 5)) {\n
>  escreber \"Olá\"\n
> }\n
> caso_contrario\n
> {\n
>  escreber \"Adeus\"\n
> }\n

Eu sigo insistindo con traducir "else" por "senon".  Así tamén contribues a
que os cativos aprendan a diferencia entre "se non" e "senon".

Outra posibilidade é a de traducir o operador booleano NOT por "distinto". É
unha linguaxe de programación de alto nivel, pero ninguén di que as
sentencias deban ser frases gramaticalmente ben construídas, simplemente
deben entenderse.

> Ver en riba [RFC]

> Ok con devolver:
> aprender_a multiplicarseUnMesmo $n {\n
>  $resultado = $n * $n\n
>  devolver $resultado\n
> }
>

> De "break" non din con documentación, polo que asumo que fai o mesmo que o
> break de C, sair do corpo do bucle máis próximo ao ponto), e déixoo como
> sair_do_bucle.

Insisto no de "romper", aparte de ser máis literal, realmente unha sentencia
break "rompe" a execución dun bucle. [non sei se me explico, a connotación é
distinta que a de "sair"]

> Outro exemplo tomado da documentación
>
> # aquí emprégase avanzar como un comando novo,\n
> # pero xa ten un significado, polo que \n
> # dará un erro:\n
> aprender_a avanzar {\n
>  escreber \"isto non é válido\"\n
> }\n
> \n
> # isto funciona:\n
> aprender_a adiantar {\n
>  mostrar \"isto serve\"\n
> }\n

Entendo, a través destes exemplos, que "learn" é unha forma de definir
funcións, ¿engánome?

> que
> videoxogos
>
> Isto ven de case que de tan atrás como que  un car sexa o primeiro elemento
> dunha lista .

> Aquí teño tamén as miñas dúbidas

> iacta est (esta non ma pillache ;-)

Bueno, non estivo mal considerando que eran as 3 da madrugada :D