O Sunday 03 August 2008 23:13:54 Jacobo Tarrio escribiu:
> El domingo,  3 de agosto de 2008 a las 23:00:16 +0200, Miguel Branco
escribía:

>  ... creo que ía con retranca...

home, espero que si,

pero cando un se comunica por mail... hai que recordar que non hai
comunicación corporal e o que lee non ten referencias como para decidir se se
fala con retranca, ironía ou maldade.

e inda por moita retranca que fóra,  síntome ofendido, xq, foder,  por
exemplo, eu collín o Kgeograpy e fixen coma unhas 1600 cadeas fuzzy, e sobre
doutras 1000 traducinas e gastei nisto varías tardiñas, sabes?. e do Koffice
quedan 1600 cadeas pero tiven a molestía de revisar 1 a 1 case as preto de
9000 traducidas. A próxima vez que engada un  ;) ou :) polo menos e así = o
pillo.

Responderlle a