2008/8/4 Miguel Branco <bandu...@gmail.com>:

> A ver, vale, paseime contestando xq parece que todos entendedes que era
> irónico e eu non. Carezo de humor non o entendín así no momento, así que
> desculpa que fora tan sobrereactivo na contestación e perdoade polo insulto;
> dígoo de verdá). A próxima vez leo a mensaxe 73 veces antes de contestar.
>

> Pero a ver, eu chego de vacacións, sen durmir, con resaca de carretera... e
> leo  "92% de merda [...] E aínda andaredes coa cabeza alta", e "Sodes uns
> incompetentes, maleantes e vagos."  e en fin, molestoume e moito. Creo que se
> pode ser retranqueiro sen insultar.

Eu entendín que ía de broma, xa teria collóns que el vos criticara se
nin sequera é capaz de vos coordinar. E tomeino como tal. Ata podo
dicir que rin pensando na que lle ía caer enriba cando algún de vós se
lle botara enriba, o que non agardaba é que foras ti (pensaba que ía
ser Marce con algún dos seus comentarios), nin que o entenderas coma
un ataque persoal.

Tamén é certo que unha vez que alguén se sentiu insultado non está de
máis que el pida desculpas. Calculo que iso será dentro dun mes debido
ó seu gran nivel de relación e comunicación convosco (así é como se
lle devolven).

Por certo, ánimo ós de KDE, pero só ós que traballaron para chegar aquí :)